reklama

Odleteli mi

Mrzí ma, že na tohtoročných Letavách som sa neraz cítila ako pätnásť minút pred záverečnou.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

Napríkladv tú nedomyslenú sobotu. Väčšina dielní odprezentovaná, niekoľko ľudíodišlo, zmizol aj stan grafiky, nám odišiel lektor. Navyše správanie pánaLajgúta. Keď ho už tretíkrát ako jedného z kompetentných po neúspešnýchpokusoch a tentokrát v početnejšej zostave atakovali aj mojispolubývajúci hľadajúci svoje grafické artefakty. Áno, postavím sem teba. Taktoreagoval na moju pripomienku, že nech teda poverí niekoho iného, potom, čo sasťažoval, či nemôže ísť ani na WC. Ja som si pobyt na Letavách, stravua lektora regulérne zaplatila. Nikto ma tam zadarmo nepozval. Ad platba.S tou je to podľa mňa tiež celkom nedomyslené. Na letavských stránkach jenapísané, že isté platby je potrebné uhradiť ku konkrétnemu termínu.Z čoho mi logicky výchadza (a viem, že nielen mne), že pokiaľ takneuskutočním, rezervácia mi prepadá. Možno by bolo fajn poslať nejaké poslednéupozornenie, že či mám skutočne nezáujem, alebo mi to treba len pripomenúť.Nakoľko moju platbu neidentifikovali, cítila som sa veľmi trápne, keď priregistrácii na mňa spustili, či zaplatím v hotovosti. Tiež mi prišlo hlúpenadávať kamarátom tých, ktorí si zámerne nezaplatili k istému termínu s tým,že teda záujem nemajú.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mimo časustráveného s istými ľuďmi boli pre mňa Letavy skôr tápaním, mrhaníma nestotožnením. A v príjemnej spoločnosti sa človek cítipríjemne kdekoľvek. Možno som len iný článok, ktorý skrátka minimálne vnútornedo letavského koloritu nijako nevie zapadnúť. Uplynulý ročník mi prišiel ažprehnane akože vtipný v krčmovom duchu. Ten chlastajúci humor považujem zaslabosť Slovákov, za ktorú sa veľmi hanbím. Príde mi potupný, dekadentný,úbohý, dehonestujúci, prízemný. Som si vedomá toho, že prototyp umelca je bohémopojený čímkoľvek. V tomto delíriu tvorí alebo aspoň filozofuje. Trávi(čas). Chyba nastala určite z mojej strany v tom, že nie som človekschopný pasívneho oddychu mimo spánku, ktorého si nie som vedomá. Mám rada novéveci, vnemy, ktoré sú pre mňa inšpiráciou a posunom. M.E.L.L., kravy, lesya Gogén mi už na druhýkrát nijako inšpiratívne neprišli. Aj večerná zábavami prišla defacto na jedno kopyto (či už v rámci jedného ročníka alebov rámci dvoch mnou spomínaných) a prijala by som alternatívunapríklad v podobe diskusií či inej teórie.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Moje prvéa minuloročné Letavy v jednom boli super. Bola som z nichnadšená a nakazila tak minimálne jedného človeka. Z tých poslednýchsom sklamaná. Len neviem, či tým, že neboli prvé alebo či niekde nastala chyba.

www.letavy.sk - domovská stránka

http://slovakova.sk/trash/scan0001.jpg + http://slovakova.sk/trash/scan0001.jpg - moja dojmológia 06

http://www.flickr.com/photos/matataja/ - bez cenzúry

http://www.slovakova.sk/letavy07.aspx - s cenzúrou

martina slováková

martina slováková

Bloger 
  • Počet článkov:  28
  •  | 
  • Páči sa:  0x

(ne)pochopená(ne)dospelá(ne)samostatnáa navyše nespoločenskáslovakova.sk Zoznam autorových rubrík:  visualreportydostihynykamecho

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu