reklama

sadni! ľahni! sadni! ...

áno. je minimálne zaujímavé, že zásah kukláčov sa odohral na tribúne pre držiteľov čestných vstupeniek. preto sa pýtam.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

kto sú títo čestní hostia a kto im tie vstupenky dal? alebo. kto a akokontroluje vstup divákov na tribúnu pre čestných hostí? neviem, či lenpre slovákovú platí zvýšená pozornosť pri dodržiavaní pravidiel anajvyššie možné sankcie.

totiž. minulý rok sme mali sedemtisícovú lóžu. bez telky, predĺženejstrechy, tety, u ktorej si môžete vsadiť, ak sa pri vás zastaví aďalších vymožeností v aktuálnej hodnote štyri tisíc. sedím si tam sjankou a fany (pes). sedím a čakám na kofolu, ktorú mi teta, ktorá sapri nás zastavila, prinesie. vtom nadou mnou (sedím) stojí jeden zdvoch ujov strážiacich vstup do lóží (ktovie, koľko nepovolaných osôbza ten čas prekĺzlo jeho stranou). spočiatku som zdržanlivá, lebo scudzími sa nie veľmi rada rozprávam a asi aj mierne nechápem. chce madať vykázať. lebo tam mám veľkého psa. argumentuje mi tým, či si aj dovlaku vezmem psa. len by som podotkla, že prenájom lóže je zaplatený,hradí sa na začiatku sezóny. priam sa mi vyhráža. mám vás daťvykázať?!? prosím? zavrčím naňho. nejako sebavedomo sa vyparí a ja idemžalovať. zbožňujem ako sa dokážu títo ľudia v podobných situáciáchneskôr vtierať a tváriť nevinne, akonáhle zacítia autoritu. presne akov príznačne pomenovanom bulgakovovom psom srdci. mimochodom, panibrunovú (v ich majetku je trojnásobný víťaz veľkej pardubickej, peruán)sme tam (v lóži) raz zahliadli s jej štvornohým miláčikom, minimálneraz tak veľkým ako naša fany. skutočne netuším, či je to tým, že somslovenskej národnosti, alebo tým, že mám v občianskom meno slováková,alebo tým, že sme na slovensku.

takže tá kontrola by mala byť v poriadku. kontrola čoho? kontrola koho? aj ryba smrdí od hlavy.

martina slováková

martina slováková

Bloger 
  • Počet článkov:  28
  •  | 
  • Páči sa:  0x

(ne)pochopená(ne)dospelá(ne)samostatnáa navyše nespoločenskáslovakova.sk Zoznam autorových rubrík:  visualreportydostihynykamecho

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu